Ikväll

En sån där kväll

Barnen sover och även mannen. Hela huset är tyst och det som låter är ljudet av tvättmaskin och torktumlare i källaren. Yes, kör en sån där kväll då jag sitter uppe och försöker komma ikapp. Blir dock inte så länge som jag önskat då jag är helt slut, men jag hinner plocka upp alla leksaker och få undan tvätten (som pryder heeela vardagsrummet). Städkvällarna är faktiskt ganska ok, jag får var lite själv och småsurfa mellan städningen och blogga och dricka kaffe:-) Mycket blir gjort och kommer ner till ett fint hem på morgonen med barnen. Slipper stressa med allt under dagen då lillprinsen kan vakna vilken minut som helst. Min tid går då till lillsessan och lillprinsen och jag slipper se allt som inte hinns med, win win!!!!!

Ikväll har jag lite fin kvällslektyr på soffan. Hittade mina favvoböcker om höns och småbläddrar lite och funderar över kläckning och ev nya raser. Först måste jag dock utrota alla kvalster jag råkat få in. En lååång och utmattande historia som jag inte ens orkat skriva om (det kommer i utbildande syfte sen för mina hönsföljare:-)!

Böcker om Höns

Kommentarer

Syrran sa…
Hoppas din kväll har varit angenäm trots tvätt och annat småpyssel! :) <3
Krissie sa…
Tack stumpan, har fått undan lite vilket känns bra:-) kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster