Kläder

Till mig!!!

Äntligen har den här mamman fått tummen ut! Jag har handlat till mig själv. Det måste jag erkänna att jag inte har gjort på flera år. (Kanske något absolut nödvändigt som gravidplagg, men det är ju inget kul...) Oftast blir det ju till barnen och senast var det mannens tur. Idag kikade jag snabbt på rean och hittade massa fint till barnen såklart! Sedan blickade jag bort till Gina Tricot och kollade lite fort. Faktiskt så lyckades jag hitta lite smått o gott därinne bland alla människor och röda lappar:-)

Någonstans mellan min extrema rena kost och amningen så har jag hittat min kropp också:-) Den har varit förvunnen i många år kan jag säga under chips, pizza och choklad. Nu har det plötsligt tittat fram igen och då är det ju roligt att hitta lite kläder igen:-)

Hehe shopping for meee är ju riktigt kul ju, har glömt bort helt hur det känns!!!!!

Me like:-)






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster