Födelsedag

Hurra hurra hurra:-)

Ett år äldre, något klokare och rikare:-)
Min dag firades med familjen,  precis som jag vill ha det.  Flaggan i topp för födelsedagsmamman och jag och lillsessan bakade tårtor.  Lillprinsen gav mig en av de bästa presenterna:
- Mammamammamamma....  Igår började han säga mamma när han vill att jag ska komma:-) Lillsessan gjorde fina presenter,  ritade och pärlade pärlplatta:-), (m pappas hjälp,  det mest intressanta var att få slå in presenten till mig) .

Vi bakade en tårta på kladdkakebotten,  choklad ganache och hallongrädde.  Helt mjölkfritt!! Mjölkfri mörk choklad och carlshamns grädde i ganachen, carlshamns grädde och mjölkfritt i kladdkakan.  Enkelt och supergott :-)
:-)

Mamma, pappa och systrarna kom på eftermiddagen och jag fick vackra orkidéer och en äggkokare, passar ju mig perfekt! Vi får ägg dagligen,  men jag kan inte koka goda ägg:-) Av älsklingen fick jag pengar till sytillbehör,  yes☺:-)

Hurra för denna mamman☺



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster