Fredag

Härligt hemmahäng :-) 

Helt suveränt ute nu,  sol och varmt! Hönsen är ute i hönsgården och badar i sanden.  Lillsessan har haft en kompis på besök under förmiddagen och vi har lekt ute och njutit. Lekplatsen har kompletterats med en Tarzangunga från jem & fix och den blev snabbt en favorit.  Kompisgungan är också en storfavorit:-) På nåt sätt så måste man ha lite kul att göra när man bor som vi gör.  Det finns ju ingen lekplats på gångavstånd så då får man skapa en här hemma:-)

Veden har också kommit nu så snart ska vi ta tag i den,  YES gymma hemma:-):-) 20 kubik som ska kapas, klyvas och staplas....

I helgen ska det röjas upp lite på gården och på söndag är det ingen vanlig dag,  för det är min FÖDELSEDAG :-) :-) :-)!!!! Tjohoooo Jag älskar att fylla år..

Nu njuter jag av min nya Ottobre, i soffan. Mååånga fina mönster i denna!!! Snart ska jag leka med barbiedockor, lillprinsen sover ute bland fågelkvitter och snart ska vi ut på lekplatsen igen

Hejsvejs

Australorp tuppen badar
Hemmalekplatsen
Veden
Gamla syrenbersån som ska tas fram igen 
Mönstertidning 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster