Första natten

Lillprinsen min älskling... 

Åh,  kan inte beskriva denna konstiga känsla när jag skulle lägga mig ikväll. Spjälsängen står ju inte bredvid min säng längre. Det blev så verkligt när jag skulle lägga mig. Ångrade mitt beslut direkt, varför skulle jag flytta ut spjälsängen redan. Han kunde ju väntat lite till.....

Samtidigt så känns det helt rätt då vi började väcka varandra,  kanske han får sova bättre nu med.  Nu är kl 04 och han har sovit från 21 och har precis ätit klart. Det var lite svårt för honom att somna om men det var mitt fel då jag tände upp för mycket... Får se hur han sover på morgonen 😉

Lillsessan tyckte det var roligt att få lillebror nära sig,  nu blev de grannar☺
Tror det här kommer bli bra,  han är ju bara 4 m bort☺Usch var samma känsla när jag kopplade loss spjälsängen från min säng och flyttade den in mot väggen.. ☺Liten blir stor💖
Min lilla skatt


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster