Sy tillbehör Lidl

Mat, sömnad och svärisarna... 

Igår började jag dagen med att sy klart ett gammalt ufo (unfinished object) och jag blev riktigt nöjd☺.


Brottarlinne 
Sen hann vi med en sväng på Lidl för att kolla in deras sytillbehör och jag fick med mig både overlock tråd och vanlig tråd hem. Ska bli spännande att se om de blir kompisar med mina maskiner ☺
Jag köpte min overlock  på Lidl och jag är jättenöjd med den!

Lidl sytråd 
Sen kom bästa svärisarna och hälsade på och på kvällen åt vi vår variant av grillad mat och vi njöt av en härlig kväll☺




Idag sover jag middag med lillprinsen efter en strulig natt med mycket spring ☺💜


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster