Make up

Mitt senaste intresse💄👝💎

Senaste tiden har jag spenderat framför datorn och spegeln och försökt lÀra mig mer om makeup, olika tekniker och olika produkter.

Hur började jag med detta?

Jo det Ă€r enkelt, jag har alltid tyckt om att sminka mig och försöka lĂ€ra mig nya sĂ€tt att sminka. Dock har detta inte varit min prioriterig pĂ„ lĂ€nge. Har nĂ„gra fina i familjen som Ă€r duktiga pĂ„ smink och som har inspirerat mig till att lĂ€ra mig mer, ni vet vilka ni Ă€r💖😉

Mitt smink började ocksÄ ta slut hÀr hemma och jag behövde göra en rejÀl pÄfyllning. Och frÄgorna var mÄnga?
Vad behövde jag fylla pÄ med och vad Àr bra produkter att köpa?
Vart handlar jag online?
Vilka fÀrger passar min hudton och hur hittar jag smink som passar min vardag??
Vad behöver jag anvÀnda varje dag?

Ska följa upp det hĂ€r och besvara mina frĂ„gor mer ingĂ„ende i kommande inlĂ€gg. Tills dess bjuder jag pĂ„ lite produkter som jag klickade hem pĂ„ TAMBeauty.com đŸ˜‰
Dessa hÄller jag pÄ och prövar just nu...







Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvÀrd eller dÄlig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster