Sy klänning

Lillsessan får kung Julien klänning...

Ikväll sydde jag äntligen klart en klänning som Lillsessan själv valt tyg till. Jag har sytt på den ett tag nu men sylusten har inte funnits där riktigt. Ikväll hittade jag dock orken igen och klänningen blev klar😊 jippi...
Hon blev supernöjd och vill ha den till skolan imorgon ❤❤❤
Nu vill jag sy en tröja till lillprinsen också! Till helgen får jag sy och klippa mönster!!

Jag vet att det kommer bli opopulärt med mammas hemmasyadda kläder en dag och det är bäst att jag passar på att sy mer medan hon fortfarande tycker om mina kläder😉😍





Kommentarer

Anonym sa…
Hej min älskade sötnos!
Det är en jätte fin tyg och tröjan blev otroligt snygg. Fint gjort!
Kram! MM
Krissie sa…
Tack, så kul att äntligen sy igen😉 har du testat din maskin än?? Vi får sy ihop snart massa kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster