Nyår 2017

En härlig avslutning på året i Skåne...

Underbara Skåne. Barnen älskar när vi åker till Skåne och vi njuter sååå av den lediga tiden vi får tillsammans. Vi stannar alltid på hamburgerstaden (lillsessan som sagt så sen vi var där första gånge vilket var ett antal år sedan), stoppet utanför Värnamo som har en McDonalds, Max och BurgerKing. Klart att det blir en hamburgerstad:-) !!!! Innan det var dags att fira nyår fick jag och min man sova på hotell och barnen fick vara själva med farmor och farfar vilket de verkligen uppskattade😊
Vi hade en grymt mysig dag själva med en massa shopping på stan, hittade två nya jackor och lite smink till mig och mannen köpte nya vinterkläder. Hotellet vi bodde på hette Hotel Bishop Arms och det var inte helt fel att ha en bar på hotellet:-)!!
På kvällen hittade vi en helt underbar restaurang där vi lyckades få de sista platserna...

Dagen efter träffade barnen sina kusiner och de lekte länge tillsammans, så kul!

Nyår bjöd på underbar mat och ännu bättre sällskap. Vi spelade spel hela kvällen och barnen höll sig vakna till 23 då de däckade i sängen. Vi väckte dem dock vid tolvslaget och de älskade fyrverkerierna!

Längtar till nästa resa:-)

Min nya kappa från VeroModa

Hotel Bishop Arms

Risotto mellanrätt på restaurang Borgmästargården
Bästa risotton jag ätit ever......



Nyårsafton, älsklingen å ja

Äntligen fick jag göra en liten uppsättning igen på lillsessan:-)

Cooool

Nyårsmiddag

Lekplatsen vi alltid besöker när vi är i Skåne:-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster