Det Lever!!!!!

Träd1 Discovery
Discovery trädet jag trodde var helt dött lever  

Ser ut så här

Lillsessan visar sitt träd. De blev hårt skadade av rådjur i vinter...

Träd 2
Det andra äppleträdet som visar liv

Växer längst ner på stammen

Träd 3 Ingrid Marie
Ännu ett skadat Äppleträd från tre år tillbaka som nu växer i buske

Träd 4 Lobo
Lobon som lever i buskforn

Ser ut så här längst ner på stammen

Min dröm om en vacker park/Frukträdgård med bärbuskar och några vackra bänkar att sitta på har än så länge gått åt skogen. Men i år jävlar ska det skyddas med Hönsnät överallt!!
Träden vi har kvar kan ju lika gärna få vara kvar eftersom vi inte direkt har ont om plats så får vi se vad som händer med dem. I år ska jag plantera två nya träd så det finns nåt som kommer växa i normalfart! Tror jag har lärt mig nu att vi måste skydda massor i vinter!!! Ska fråga dem på handelsträdgården med om råd!

Nån som har några kloka tankar om det vi redan har!! Vad tror ni?


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster