Guld i det gröna♥

Det är ju bara så att vi blir varken uttråkade eller sysslolösa här hemma:-D
Det började med lite sysslor på gården, gräva, plocka, klippa mm. Lillsessan blev himla sugen på att åka vagn alltså så då fick jag ta fram vagnen, vad gör man? Trötta gav vi oss iväg och vad ser jag?!!
GULT GULT GULT
KANTARELLER ÖVERALLT;-);-)
Bra tänkt lillsessan!!!

Vi plockade det vi orkade och kanske ger jag mig ut på en tur senare igen!!! Lollo är oftast med och hjälper mig hitta dem!
Det är ju ren terapi att lulla runt och leta♥

Haha, mannen undrar varje gång varför jag drar med mig halva skogen hem:-) han menar att man med kniv och borste kan rensa i skogen. Helt rätt säger jag men det är bara det att när jag ser allt det där gula så blir jag så ivrig att jag inte hinner rensa:-) Har fullt upp med att inte göra sönder dem i min iver:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster