God morgon

Tvålen tas upp ur formarna och solen skiner..

Vaknar till en ljuvlig morgon med frost på markerna. Tvålen har stelnat under natten och nu ligger de på fat och torkar i ca 4 veckor. Igår blev det legoinspirerade bitar ☺



Inleder nu min sista vecka som föräldraledig. Nästa vecka är det inskolning i två veckor och sedan börjar jag jobba igen. Allt känns bra men tycker det känns jobbigt att lämna lillprinsen, har aldrig skolan in själv och pga hans allergier med både ägg och mjölk så känns det som jag aldrig kommer våga slappna av.  Man blir tyvärr väldigt kontrollerande när man har ett konstant ansvar för att han inte ska få i sig något som innehåller ägg. Kommer ha full förståelse för föräldrar som har barn med allergier och det är även en bra erfarenhet för mig som lärare i förskolan.

Nu kom jag in på annat men så är det när tankarna vandrar,  ha en skön dag allihop❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster