Sy rum

Syr igen:-)


Nu börjar syrummet verkligen se ut som ett syrum:-) Idag blev jag klar med en slips till en av våra outfits till helgens fest med tema film:-). Avslöjar inte vilken film vi kommer vara klädda som, det kommer sen:-) Nu syr jag det vi behöver till och ska köpa in lite accessoarer, resten har vi hemma:-)

Presenten ska snart sättas ihop och har bara lite småsaker till den kvar att köpa in:-) Hoppas verkligen att den kommer bli som jag tänkt:-) Även den håller jag hemlig till efter festen:-)

När jag är klar med filmtemat måste jag sätta igång med höstkläder till barnen. Längtar efter att få sätta igång och sy upp lite tyg som ligger hemma på hyllorna. För visst är det så att när man har slut på tyg så måste man ju köpa nytt, eller:-)??????

Nu måste jag göra lunch och mellis. Lillprinsen och jag måste äta lunch och sen ska jag förbereda en smoothie till mellis som vi ska äta ute i det fina höstvädret (för nu är det höst enligt mig). Nu njuter jag av mina sista dagar hemma med mina skatter, den här tiden är så värdefull och viktig!!!!!

Ha en underbar eftermiddag!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster