Bröllopsdag

Shit,  vi gjorde det igen..... 

I eftermiddag fick jag ett sms av syster:
- förresten har inte ni bröllopsdag idag eller nåt!!

Vi glömde det igen! Ingen av oss hade koll, typiskt.  Slängde iväg ett sms till mannen med ett grattis,  ett gäng smileys och förklaringen att jag hade glömt det själv...

Det går inte så bra det här,  vi har varit gifta i 4 år,  för två år sen ringde mamma och grattade oss.  Då stod vi i köket och lagade mat och kollade förvirrat på varandra, - var det idag?
Förra året påminde mamma oss i tid och vi åt sushi och mös:-)
Å i år hände det igen,  haha.:-)

Det måste ju vara så att alla våra dagar med varandra är så fina så vi behöver inte koncentrera oss på att fira en särskild dag:-)

Mannen räddade dock dagen när han kom hem med en fin överraskning till mig. Bortskämd blev jag med en urgod parfym.
Blev så glad då jag verkligen inte väntade nåt:-)

Many more älskling!!!!!




Kommentarer

Syrran sa…
Hihi! Ni är allt bra roliga! Hoppas bröllopsdagen blev fin för er! :) ♡
Syrran sa…
Hihi! Ni är allt bra roliga! Hoppas ni hade en fin bröllopsdag! :) ♡

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster