Sömn

Trött..............

Det är ungefär så här jag har sett ut och känt mig den senaste tiden. Lillprinsen har varit inne i en icke sova period och mamma har varit helt slut. Han har varit vaken ca 4-5 ggr/natt och velat äta, tappat napp och velat gå upp..... Suck

                                        

Men nu har jag hittat lösningen: Gröt istället för alla misslyckade försök med välling inför natten. Det fungerar super och vid 21 sover han för natten. Tre dagar i rad har det fungerat såhär:

20.00 Gröt
21:00 Amning och sova
03:00 Amning
06:30 Vakna

Den här rutinen går jag med på, heeelt ok för mig om han hellre vill upp tidigare om han sover så bra:-) Nu börjar saker och ting hända här hemma igen efter jag fått igen lite sömn. Lekrummet är äntligen städat, kläderna ligger inte längre i högar utan de ligger invikta i walk-in closeten, och datarummet/kontoret/syrummet är snart färdigstädat. Nu är jag på g igen:-)

NU ska lillsessan och jag mysa medan lillprinsen sover en stund:-)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster