Rosa till namnfesten!

Har handlat in lite grejjer till sessans fest och yes, det blir rosa. Som jag skjuter mig själv i foten med detta men jag får bjuda på det. Jag har nämligen alltid varit så säker på min sak:

- Flickor behöver inte ha rosa och killar behöver inte ha blått, jag tycker det är sååå löjligt när det är så könsindelat!!!!!

Öhmmm, detta var jag innan jag fick min tjej. Det första jag sa när jag kom hem från BB var:

- Shit jag behöver ha ROSA saker, hon har bara grönt och vitt, det funkar ju inte, hon är tjej ju!!

Som mina stackars systrar fick höra att de inte skulle ha rosa till tjejen och blått till killarna. Får be om ursäkt goa systrar:-)

Det är ju himla sött med rosa till tjejer:-) För att inte tala om hennes rum. Jag målade den faktiskt grön för att det inte skulle bli könsindelat, men jag kommer på mig själv hur jag smyger in en och annan rosa detalj. Så jag kommer nog få höra en o annan pik om mina åsikter:-) Får bjuda på det:-)

Hittade dessa söta grejjerna









Får berätta om hur vi gör efter festen och lägga ut bilder på slutresultatet! Får ju inte avslöja för mycket:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster