Stort leende på läpparna efter kalas

I helgen hade vi namngivningen för vår underbara lillsessa och jag är så otroligt nöjd med dagen. Våra familjer hjälpte oss att förbereda allt och tack vare dem blev kalaset precis som jag önskade. Lillsessan visste precis att alla hade kommit just för hennes skull och hon var noga med att underhålla gästerna med sina goa glada skratt! Kommer snart ett inlägg på kalaset och hur vi gjorde, väntar in lite bilder:-)

Under tiden tipsar jag på lite bra ideer till sin egen namngivning:

http://www.dopguiden.se/namngivning/

Fick forska en hel del i ämnet då vi inte hade det traditionella dopet, men helt klart värt då jag och min man kände att vi fick utforma kalaset precis som vi ville. Vi bestämde innehåll i ceremoni och vi hade inga tider att anpassa oss efter, Allt var efter våra önskemål. Vi valde också namngivning istället för dop då vi ville att Natalie (lillsessan) ska få välja själv.

Härligt att det finns alternativ tycker jag:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster