Bröllopsdag

Idag firar jag och älsklingen 3 årig Bröllopsdag och det firar vi med att äta det bästa vi vet, sushi, himmelskt gott!!!!

Älskar dig min fina honey!!!!!

Vi gifte oss på stadshuset när vi väntade lillsessan och vi hade en underbar dag! Vi njöt av bröllopstårta hemma hos mina föräldrar och på kvällen åt vi ute på Thai House. Såå roligt för höggravid som jag var så hade jag speciella matbegär och sushi var ett måste:-) älsklingen gick självklart med på mina önskemål!;-)
Så ikväll blev jag bjuden på det bästa jag vet:-)
Many more love!!!!!:-)



Kommentarer

Janina sa…
vad likt oss hehe. Vi gifte oss i stadshuset för lite mer än 2 år sen, jag var gravid med Minelle :-)
Krissie sa…
Häftigt, som vi:-) såå nöjd men kanske jag vill bära brudklänning nån gång:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster