Ett välstädat hem

Känslan av att allt är ordning här hemma är helt ljuvlig. Allt på sin plats, disken klar och undanplockad, tvättkorgen tom och vatten vikt. Så här hittade jag mitt hem en kväll när vi kom hem från en Skåneresa. Den skyldige är ingen annan än min underbara suster Tunde som varit husvakt och hjälpt oss att hålla koll på alla djuren:-)

Stort tack till dig finaste syster som vet precis vad som verkligen kan glädja när man är småbarnsförälder:-)



Nu har jag dessutom kommit på ett vinnande koncept här hemma. Städa lite varje dag så blir det aldrig ett stort projekt:-) Än så länge har det gått bra att hålla det och helt plötsligt fick jag en helger som kan bjuda på tid med lillsessan och tid för skojiga saker. Innan var det berg med tvätt och städ som väntade, hahah gäller att hålla detta bara:-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster