Mammarollen är bäst men också svårast!!

Gick igenom mina gamla inlägg igår, vilket är så roligt då bloggen blir lite av en dagbok och tillbakablick! Då kom jag över ett av mina favoritinlägg som är en viktig påminnelse.

Jag länkar till mitt gamla inlägg här nedan om ni vill kolla in den och ge mig era tankar och funderingar över småbarnsvardagen:-) 

Detta är en viktig påminnelse för mig eftersom vardagen går så snabbt och det finns så många saker som jag måste och vill hinna med. Det är då jag måste stanna upp och vara lyhörd för min familj och lillsessans tankar!!
Jag älskar min roll som mamma, men den är också otroligt svår. Jag vill alltid finnas till  hands, vara närvarande, lyhörd, glad och rolig, rättvis, stöttande och så mycket mer. Det är bra att stanna upp ibland och fundera över vad som är viktigt och vad som gör mig och min familj lycklig!!
Nu känner jag att bebis och familjebubblan växer och med den följer en fantastisk tid som jag kan skänka mina barn och min man.
De bästa jag har, älskar er!!!






Min viktiga roll som mamma

Best regards,

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster