Graviditet och matbegär...

Å då menar jag verkligen BEGÄR.
Det är så udda, ja ni ser ju själva och känner säkert igen er, Sååå roligt.
Står i badrummet och plattar håret när jag börjar tänka på citroner, OCH DET börjar vattnas i munnen..
Känner mig som en hund som börjar dregla när den får syn på nåt gott. Helt sjukt, så vad gör man, jo springer ut i köket, tar snabbt fram citron, kniv, skärbräda och klyftar upp citronerna och en efter en tuggar jag i mig en halv. Pinsamt roligt:-)
Det värsta är om jag blir sugen på nåt vi inte har hemma, då blir det helt plötsligt helt acceptabelt att köra hela vägen in till närmaste stad för att skaffa det jag behöver... Hallå eller.
Så jo våra varor här hemma blir plötsligt väldigt dyra:-) men vad gör jag. T.o.m mannen har insett att det inte är nån idé att ifrågasätta det här beteendet, blir bara jobbigt för alla då, haha urdumt:-)





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster