Så vackra småbarnsbilder...

Kan inte låta bli att bli så avundsjuk på alla vackra barnbilder som syns här o var i sociala media. Jag är så sugen på att få visa upp mitt eget lilla underverk här hemma, för visst vill man skryta lite med det bästa man har. För att inte glömma bort att barn är naturliga modeller som alltid blir bra på bilder:-)

Får ofta frågan om bilder på lillsessan men får då förklara att vi låter henne få ta det beslutet att visa upp sig i media när hon blivit tillräckligt gamml.
Vi är nog lite unika i detta tänkesätt men det passar oss. Men visst är jag sugen på att lägga upp bilder på mitt pyre:-) Bloggen blir ju en tillbakablick på den underbara vardagen med barn och berättelserna blir fina minnen.

Jag gillar att skriva om sånt som händer och sker här hemma, förändringar och förnyelser:-) Blir bilder på det istället och på mitt drömmars ställe på landet:-)

I helgen tar jag tag i jordkällaren:-)

Häng med:-)!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster