Att förlora tid och rum:-)

Lillprinsen har tre jobb som han sköter perfekt: äta, sova, bajsa:-) När dessa jobb är skötta mår han så gott! Lillsessan finns med hela tiden och hon sköter sina storasyster jobb: hämta filten, pussa honom när han äter, ta fram ny blöja och sjunga blinka lilla stjärna när han är ledsen!!
Mamma och pappa är stolta:-)
Nu har vi två små mirakel här hemma:-) Helt ljuvligt:-)

Tiden går så fort, jag kan komma på mig själv förlora mig helt i lillprinsens oskyldiga och förnöjsamma ögon när han ligger vid bröstet och tittar! Doften som bebisar har är så underbar och jag älskar hur hans saker och huset luktar bebis:-) Den här tiden är så fantastisk och jag vill njuta av varje sekund:-) jag vet att den går så fort och snart trappas tempot upp då lillprinsen växer och börjar upptäcka världen, precis så som det ska vara:-)

Känner mig otroligt lyckligt lottad:))
Imorgon ska vi på Efterkontroll och blir utskrivna från sjukhuset:-) just nu är vi på babyvård i hemmet:-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster