Sista dagen med magen..

Bf+14 idag och imorgon blir jag igångsatt:-) det innebär att detta är sista dagen med magen, sista dagen som gravid:-)

Graviditeten har varit helt underbar men inte helt riskfri. Efter sjukskrivning i v 28 har jag fått kämpa för att inte föda för tidigt pga tidiga sammandragningar. Jag har fått lära mig att dra ner på mitt tempo, vilket är en tuff läxa för någon som mig som älskar fart:-) Mitt mål, v 35 nådde jag med bravur och nu i v 42 är jag nog fortfarande i chock:-) trodde aldrig jag skulle gå över:-)
Jag har älskat att vara gravid och denna otroligt långa väntan närmar sig sitt slut:-)

Nu ligger jag i sängen, precis krypit ner och lyssnar på åskan som mullrar. Kan inte heller ignorera hönsen i hönsgården, Fabian som galer och damerna i hönshuset som är missnöjda över att favoritvärpstället är upptaget av annan höna:-), de är för härliga:-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster