Fortfarande utan Internet

Idag kollade dom ledningarna här hemma och det verkar som boxen blivit skadad, enl vår leverantör kan det dröja upp till tre veckor till:-) haha, verry funny:-) hur ska detta gå???
Vi vill ha tv, internet, telefon nu!!! Vi har ju fortfarande hemtelefon till krislägen då mobilteckning kan variera.... Hmmm, hoppas det kommer snart!

Idag har jag och mamma haft en mysigt tripp på Hem och Hobby:-) blev lite bra shopping:

# Massa bra matlådor för 10 kr/st
# De hade mjuka handdukar för 10kr/st, köpte ett gäng i rosa, vit och turkos eftersom det är turkost i mitt badrum:-)
# Fina tyger som jag ska sy mössor och dregglidar av:-)
# Block, saker till kök och badrum och massa annat smått:-)

Im ska jag sy igen:-) Tycker det är urkul och roligt att ha gjort egna saker med till barnen:-) Bra tidsfördriv med i dessa väntans tider!! Kommer med lite bilder på sånt jag sytt:-)

11 dagar + idag och nu måste min positiva anda hålla ut till söndag då vi senast får träffa vår goding:-)




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster