Janome dc2030

I år har jag varit extra snäll:-)

Tomten har redan kommit med mitt paket och i det fanns bästa julklappen:-) Symaskinen jag hade önskat mig!! Ni förstår att jag har varit sååå glad idag:-)
På bilderna syns några finesser som jag inte är van vid då jag bara kört på gamla mekaniska maskiner hittills. Min är elektronisk och går ex utan pedal och har en skärm som både guidar och visar vald inställning. Nålppträdaren är ju underbar, även att den fäster och visar undertråden:-) Med 30 sömmar kommer jag långt:-)
Gillar den såå! Ikväll har jag fått pröva mig fram och det har inte gått riktigt som jag önskat, men det beror på att vi inte känner varandra än..
Det går syfeber här....










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster