Kontor/syhörna

Nu är det snart färdigt:-)

Idag har jag hunnit få ordning på kontoret och nu är det nästan färdigt! Bordet är på plats och jag kommer att köpa ett galon tyg i svart som duk och underlag. Hyllorna ovanför har gjort sitt och de kommer att tas ner och konstrueras om. Tycker att dessa Ikea hyllor alltid ger sig efter ett tag och börjar luta. Så de ska tas ner och sättas upp med konsoler i väggen på en skena istället. Då kan jag återanvända hyllorna. Har en ek färgad nere i källaren som ska sättas upp mellan de vita. Då har jag plats till mina tyger och alla småprylar:-)

Sen är det bara att sätta igång, alltså jag har det svåra framför mig. Ska bli så spännande att pröva sy kläder efter mönster:-) Symaskin har jag fått låna av syster och hoppas ju på att tomten kommer med en till mig till jul!!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster