Vill ni veta en hemlis?

KrissiesHemlisar

Hur tolkar ni namnet? KrissiesHemlisar står enligt mig inte för mina hemligheter som jag avslöjar för er utan det står för allt som händer och sker från mitt hem. HEMlisar står för just det, mitt perspektiv och mina påhitt hemifrån och från gården:-) Nu är det nog många som skrattar och tänker aha....:-) Det bjuder jag på. Försökte förklara för mannen här hemma att hemlisar inte står för hemligheter utan för hemlisar, precis som man säger klurisar, godisar mm:-) Det får vara lite "in the eye of the beholder":-) Båda fungerar ju på ett sätt då jag delar med mig av tips och idéer!

Bloggnamnet kommer att finnas med som mitt nya märke på kläderna som jag syr till barnen och oss här hemma. Sitter precis och designar hur namnbanden ska se ut på IkastEtikett. Perfekt på förskolan med för då vet ju alla vika kläder som tillhör barnen:-) Länken visar alla möjliga olika designer som finns att välja på. Min blev enkel med svart och silver:-)

Spännande:-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster