Days of our lives

.


Hehe, skäms nästan att jag kollar på detta evighets program, men kan inte heller låta bli. Började kolla lite med mamma när jag var liten då hon följde programmet, o kollade alltid med henne när jag var hemma sjuk från skolan. Samma om man varit hemma från jobbet o varit sjuk har programmet fått gå på tv:n. Har hängt med genom Stefanos alla kidnappningar i Maison Blanche, varit me när Marlena var besatt av djävulen och följt Sami, Carrie och Austins triangeldrama.
Helt galet!

Nu när jag är hemma med lillsessan går programmet precis när hon har sin sovtid, så då är det perfekt att följa med en kopp kaffe i handen (oftast kall då man gör kaffet, men hinner aldrig dricka upp det när det är nybryggt).

Finns säkert fler som skamset följer detta, eller är jag ensam:-)????

Våra bästa år

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster