Lite vitt i hallen

Igår hade vi middag hemma med några goa vänner och vi hade riktigt trevligt. Lillsessan var på topp och hängde på när hon inte var trött. Fick lite blommor som passar perfekt för mina fönster behöver lite blommor. Fick en vit som jag tyckte hörde hemma på min byrå i hallen. Byrån är en äldre möbel som har tillhört min mans morfar och jag älskar den.

Det fina med gamla möbler är att de har en historia att berätta och på något sätt hjälper de till att få den personliga atmosfären i inredningen. På den gamla byrån har jag en sten som jag tycker är så fin och enkel.


Här står också den fina blomman och en jättefin ljuslykta som vi fick i förlovningspresent av min mans syster. I glaset finns en gravering med våra namn och datum, superfin!






Under stenen har vi ett album som berättar historien om våra första år i huset :-)

Jag tycker om att använda mycket vitt i ett så gammalt hus som vi bor i och det behövs nästan för att våra rum ska kännas större. I de flesta rum är det lågt i tak och med det vita lyckas man skapa lite mer rymd.

Tycker det är skoj med inredning och för första gången känner jag att jag lyckas inreda precis som jag alltid velat. Så roligt!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster