Världens bästa frisör

Idag hur jag varit och klippt mig och blev så nöjd:-)
Jag har alltid haft så otroligt tjockt hår och när jag har klippt mig tidigare har de flesta frisörer haft svårt att klara mitt hår. Nu sedan två år tillbaka har jag hittat en tjej som klipper så bra!!! Går alltid därifrån med ett stort smile på läpparna:-)

Så här blev det idag:

Så mysigt det är att komma ifrån och komma ihåg sitt gamla jag innan man blev mamma. Att bli mamma är det bästa som har hänt mig och trivs så bra i min nya roll, men visst är det viktigt att ta hand om sig själv för att man ska orka.

Får erkänna att jag inte sminkar mig varje dag jag är hemma och så men tror det är viktigt att inte hamna i mysbyxestilen. Alla fall inte varje dag i veckan:-)

Kommentarer

--------------Jullle sa…
Ojj! va!! fin man kan vara =}

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster