Vackra saker bara en promenad bort

Varje gång jag är på väg hemåt kör jag förbi en butik som heter Ateljé Hackspetten. Har bott i vårt härliga hus i över två år nu och jag har fortfarande inte varit inne och tittat. Jag är så nyfiken.

Lillsessan och jag har ju börjat promenera så jag har bestämt mig för att äntligen ta en långpromenad till butiken och stilla min nyfikenhet. Hittade hemsidan och ser redan att det finns massor med saker som jag skulle kunna handla till huset:-)

Fortsättning följer...

Hackspetten

Kommentarer

Frida sa…
tycker absolut att du ska kolla in, det är helt fantastiskt fina saker och man vil ha allt när man går där inne och kollar!=)

hälsa dom från mig när du går dit!=)
Krissie sa…
Hehe har en känsla av att det kan bli svårt att ta sig ut igen, det är ju så skoj att shoppa:-)

Ska hälsa!

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster