Underbara tunikor

Älskar dessa underbara kläder och fina bloggen!

Min man har fått i uppgift:

  • Berättade att jag blev så förälskad i dessa tunikor och att jag önskade mig en i julklapp
  • Om han inte hade något annat i tankarna redan förstås:-)
  • Han får två månader på sig att försöka köpa en
  • Vet dock inte om de är till salu än, men håller tummarna för det
  • Han fick mina önskemål så nu är det bara upp till honom att ta upp jakten (för mig) på den perfekta juklappen.-)



    Annas vita hjärtan

    Kommentarer

    Anonym sa…
    Hej.
    Javisst är dom helt underbara. Har köpt en grå i strl S men har ej använt den, tänkte sälja den, intresserad?
    mvh Johanna
    Krissie sa…
    Hej hur är den i storleken? Har m egentligen men är det en stor s kan det kanske funka:-)Vad säljer du den för?

    Mvh Kristina
    Anonym sa…
    Så tajt är den inte tycker jag, har som sagt bara provat den 1 gång. Köpte den för 695:- tänkte 500:- mvh Johanna
    Krissie sa…
    Hej!
    Blev så sugen men tror s är för litet för mig:-(
    Är ganska lång och bebismagen kvar så får nog önska mig en m.
    Tack för att du hörde av dig i alla fall, jättegulligt.
    Ha en trevlig fortsatt söndag.-)
    Mvh Kristina

    Populära inlägg i den här bloggen

    Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

    Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

    Sy babymössa mönster