Katter i sängen...

Ligger i sängen och läser lite när två tokiga katter absolut måste vara med, de kryper upp och lägger sig på magen och spinner allt de kan.

Måste erkänna att efter några år med dem så har jag svårt att somna när de inte ligger brevid mig och spinner..

Det där är ganska intressant för jag hade för några år sedan aldrig trott att jag skulle låta mina katter sova i min säng, nä fy så äcklig. Jag hade allt några åsikter om det där förr i tiden, men när Putte kom hem till oss var det faktiskt jag som bar upp honom till oss. Sedan dess har hans trogna sovplats varit sidan närmast fönstret, bredvid kudden:-)

Tur man har rätt att ändra sig:-) ...

Kram o natti



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster