Mitt enkla paradis och något med choklad

Mmmm, idag hade jag sovmorgon, lillsessan och pappa gick upp tidigt idag så mamma fick snarka vidare:-)

Började dagen med att titta ut genom fönstret och se detta vackra vinterlandskap! Tankarna gick in på hur fint vi bor vid skogen och vid Tidan.... Huset är inte superstort, 99 kvm + biytor men efter allt renoverande känns det precis som jag alltid velat, som hemma! Gården är underbar, många projekt återstår men vi har inte brådis. Vill bo här för alltid, mitt enkla paradis!

Sedan gick tankarna in på bakning för två av mina goa kollegor kommer på lunch på tisdag! Ska inte avslöja menyn än men efter en runda på Gottegrisens blogg fick jag inspiration på massa goda recept, måste nog provbaka tisdagens efterrätt idag:-)

Sedan ska det bli pulkaåkning med lillsessan:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster