Vårens höjdpunkter hemma hos oss!!

  • Skaffa höns
  • Planera och utveckla trädgården
  • Lillsessan fyller 1 i maj vilket kommer firas ordentligt:-)
Jag har länge velat ha höns så det blir mitt lilla projekt att läsa på ordenligt, fixa hönsgård, fixa platsen i stallet och köpa några fina höns! Vi gör åt många ägg hemma hos oss så visst vore det underbart att hämta sina egna ägg på morgonen. Jag tror det kommer bli en av lillsessans favoriter också:-)

Min trädgård eller gård behöver utökas och skötas om. Babysteg i taget eftersom det är så stort, men jag kanske kan få lite hjälp och tips från alla duktiga trädgårdsbloggare. O jag skulle verkligen uppskatta lite hjälp för jag vet inte vart jag ska börja:-)

Lillsessans 1 årskalas kommer firas med tårta och hemmagjord glass ute i trädgården (om vädret tillåter)

Ser fram emot alltihop och kan knappt vänta till jag kan få på arbetshandskarna och sätta igång.....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster