Kollage av gamla grattis kort

Lillsessan fick så många fina kort från familj och vänner som hälsade henne välkommen till världen när hon föddes. Så vackra kort med fina meddelanden som nu har hamnat i en hög i en låda. Så vill jag inte ha det eftersom jag vill att alla dessa små meddelanden till henne ska bevaras och finnas framme för lillsessan. Har länge funderat på hur jag ska göra och jag har bestämt mig för att göra ett slags kollage i hennes namngivningsbok!

Så imorgon ska det klippas och klistrade och bild på det hela kommer im:-)

Här kommer fler roliga tips på hur man kan göra med gamla gratulstionskort eller julkort:

www.squidoo.com
http://simplemom.net


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster