Att vara gravid...

  • Sura uppstötningar
  • Rött kött och brie förbud
  • Svullna ben
  • Kramper i vaderna
  • Att vara tung och klantig
  • Att vara väldigt långsam
  • Ha värk i kroppen
Har jag fått nog??
Neej, jag skulle inte vilja byta bort detta mot nåt i världen:-)!!

Jag bär på ett nytt liv i min mage, ett litet knyte som kommer att bli vår lille son/dotter och lillsessans lillasyster/lillebror!! Känslan är helt fantastisk! När bebben sparkar och rör sig känner jag hur mycket jag älskar att vara gravid!! Jag mår så himla bra och är lycklig och förväntansfull!:-) Magen är så fin och jag njuter så av att få en ny liten som kommer att göra den här familjen ännu mer komplett!!
Lillsessan kommer att bli en helt fantastisk storasyster, hon kommer att lära den lille såå många bra saker!

Nu går jag in i v 27, in i 7:e graviditetsmånaden, 3:e trimestern och har 98 dagar kvar till beräknad förlossning:-) 

Nu blir det snart dags att tvätta kläder och förbereda lite innan jag blir för tung och osmidig och jag kommer vara gravid hela sommaren och planerar då för att göra minsta möjliga och njuta till max:-):-)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster