Ny etikett att spana in, välkomna!

Har skapat en ny etikett där jag vill presentera allt som vi får i matväg av hönsen. Den heter Från hönsgården till köket!
En av anledningarna till att jag från början köpte höns var att jag ville ha egna ägg och kycklingkött från gården. Jag vet precis vad mina höns ätit under uppfödningen och i sin tur vad äggen får för smak och färg. Självklart är äggen också otroligt nyttiga eftersom de innehåller alla vitaminer utom C vitamin och viktiga fetter och mineraler!

Här vill jag samla goda recept och fina bilder!

Underbara gulor

Grönt är skönt

Mina ägg


Hönsbuffé


Kommentarer

Syrran sa…
Snyggt upplägg och bra tänkt! :)
Krissie sa…
Å tack stumpan för att du tittar in och peppar på:-) Kramar
Anonym sa…
Nu hittade jag också att man kunde svara .... Underbara höns du har!

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster