Gravidhjärna????

Jösses, undrar vad gravidhjärna betyder men jag har nog det nu....
Min dag har varit helt galent snurrig. Det började med att jag skulle köra lillsessan till mamma för att hinna till apoteket innan det stängde ( 1 i Tidaholm ). Det gick ju bra att lämna och åkte snabbt till apoteket och passade på att göra en snabb runda till ica när jag ändå hade barnvakt och hade lite som jag behövde hemma. Väl i bilen med nyckeln i tändningen inser jag att jag hade glömt det viktigaste, TVÄTTMEDEL.  Jösses, in på ica igen.
Sen hem för att möta upp syrran som skulle hjälpa mig köra foder. Mannen fick rycka in på jobbet och jag får inte lyfta så tungt längre så syrran kunde som tur var hjälpa mig:-)
Sen tillbaka till mamma för att hämta upp lillan men först in på ica igen för att köpa lite mer till köket och middagen. Väl hemma igen blev det att dra igång eldning och middag och vad händer då?! Jo, missat att köpa potatis till middagen ( kunde inte tänka mig nåt annat, såklart ). Jösses alltså!!!!

Efter tre rundor på ica, två vändor till Tidaholm och helt slut hade jag fortfarande inte allt hemma..
Detta måste vara gravidhjärna....
Best regar
Your Name
tel.:
fax:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster