Brio Duovagn:-) Yes!

Jag har kollat på travelsystem paket länge nu och jag har velat ha allt i ett för att det ska kunna flyta på så smidigt som möjligt! Lillsessan är snabb och ivrig med det mesta och jag vill kunna följa henne utan att störa bebisen när den sover och är nöjd. Med snabba handlingar skulle jag kunna lyfta ut bilbarnstolen och bara koppla på vagnen.

Så till mitt nya inköp som visade sig att vara himla prisvärt och jag är så nöjd:-)
Köpte Brios duovagn på blocket för 2200 i superskick. Vagnen var sparsamt använt och sittdelen var helt oanvänt. Sittdelen går att använda framåtvänd och bakåtvänd vilket är viktigt. Vagnen har ett stort packutrymme undertill och det behövs ju med allt som ska med:-) Nu fattades egentligen bara att kunna koppla på bilbarnstolen och det löste ju sig med:-)

Kommer hem med vagnen och provar Brio bilbarnstolen som jag fyndade på Babyproffsen på rea och den passar ju helt perfekt:-)
Yes , så nu fick jag ju allt i ett som jag ville ha för 3000:-) Och då är det Brio och inte nåt märke som jag inte känner till eller svår att hitta delar till. Så nu ska jag bara koppla på en Bumprider ståbräda som jag kan fynda billigt på blocket så är vi Ready to Go:-) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster