6:32

Ligger i sängen och har fastnat i min mobil, Blogg, Facebook, Google.. det vanliga.

Pappa, lillsessan och lillprinsen sover gott och andas tungt bredvid mig, alla ihopträngda i ett litet sovrum på övervåningen i det lilla röda huset på landet.
Ser bakom mörkläggningdgardinen att det börjar ljusna ute och tankarna börjar snurra på  vad dagen kommer att bjuda på!

Det jag vet:

@ Blöjbyten
@ Kramar och kärlek i massor
@ Disk som väntar från gårdagen
@ Tvätt
@ Lek och bus
@ Besök och ev städ av hönshus

Det jag inte vet:

@ Det åtrstår ju att ta reda på;-)

Nu är ju den stora frågan om jag ska somna om en stund eller gå upp tidigt och ta tag i allt innan allt rullar igång, hmmmmm.......

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster