Lillsessan får höstkläder...

Så vad hände igår, gick jag upp så tidigt eller somna jag om?
Vad tror ni?

Jag somnade om!!!:-) Tanken var ju lockande men guuud så trött jag var. Istället sitter jag nu med datorn i knät och njuter av en stund för mig själv medan mina älsklingar sover:-)
Lillprinsen har får äta, ny blöja och ombyte och nu sussar han i sängen i vardagsrummet (vi har en resesäng uppställd). Lillsessan och pappa sover där uppe i stora sängen, de tar sovmorgon idag:-)

Jo gårdagen bjöd på lite shopping och systermys:-) Jag hade fått ett erbjudande från Lindex med procent på allt och det ville jag kolla in. Det slutade med en helt ny garderob till lillsessan:-)
Det härliga är att jag fyndade massor och fick rabatt på allt! 
Betalade 1150 kr i affären och shoppade:
  • 5 byxor
  • 2 långärmade toppar
  • 3 tröjor
  • 1 set jacka och byxa som tål vind och regn
  • 1 pkt underkläder
  • 2 pkt strumpor
Av ren nyfikenhet var jag ju tvungen att kolla vad allt hade kostat utan mina rabatter och erbjudanden och då kom jag upp i 2180 kr:-) Nice va??!!!:-) Sånt gillar man när man är småbarnsförälder!



Mitt i shoppingen ringer min underbara syster Tunde och föreslår en systerkväll, hon tyckte att hon behövde fylla på med lite energi som vi får när vi träffas. Höll med henne för jag behövde detsamma så hon följde med oss hem och hon och lillsessan lekte på hennes rum hela kvällen. Det var precis det lillsessan behövde, någon som gav henne 100 procent uppmärksamhet:-) Å vad roligt hon hade med sin moster:-)

Idag ska hon och jag åka och köpa fika till mormor och morfar och ta med det hem till dem. Så idag blir det en kort runda hos dem, mys:-)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster