En mer städad vardag:))

Ibland får vi till det:-) då får vi njuta den lilla stund det varar:-)


Kommentarer

janina sa…
helluu, jag försöker hitta ditt glassrecept som jag tyckte var så rolig! du la ut det för längesen, olika lager med glass. jag hittade ingen sökfunktion så jag vet inte hur jag ska hitta det. kan du hjälpa mig?

/Janina (myfamily) skriver från karlns dator nu hehe..
Krissie sa…
http://krissieshemlisar.blogspot.se/2014/05/glass-bomb.html?m=0

Här är länken, funkar den inte så är det under Maj månad och heter GlassBomb:-)
Festligt och Gött:-)
Ska du tillverka en? Vad blir det för smaker? Kul med mer inspiration:-)
Kram:-)
Janina sa…
jag vill ha ett utskrivet recept så det inte glöms bort och så funderar jag på att testa detta på Minis kalas :-D Det dröjer dock till januari men jag lär nog prova någon enklare variant innan också :-) tack!

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster