En liten stund för mig själv

Helt lovely, lillprinsen har sovit i snart 1, 5 timme och jag har hunnit maaaassor:-)

  • Diskat
  • Ätit frukost
  • Duschat
  • Städat lite
  • Satt igång tvätten
  • Å nu sitter jag med en kopp fänkål/anis/kummin te i handen, med datorn i knät och bloggar lite. 


Lillsessan sitter bredvid mig med en glass i handen och kollar på Madagaskar. Hon har höstblåsor över hela kroppen som håller henne uppe på nätterna och gör ont. Glass och alvedon är botemedlet mot detta:-) Lillsessan klagar inte:-)

Heelt ljuvligt att få lite tid att hinna ikapp OCH få tid till sig själv. Jag ska lägga till att jag fick sovmorgon till 9 idag då mannen har ledig dag:-) Så dagen har startat bra!!!!

Om ett litet tag ska jag och lillprinsen till Hjo och handla och ta en sväng på Hem&Hobby. Jag vill köpa lite korgar för att organisera upp lillsessans leksaker, mer tyg för jag är sugen på att göra ett större babynest (lillprinsen sover så gott i den) och köpa ett låsbart medicinskåp till mediciner och rakhyvlar. Vi har allt sånt högt och oåtkomligt, men lillsessan är finurlig och har lärt sig att hon kan hämta stolar för att nå saker (otäckt). Bäst att vara på den säkra sidan:-)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster