Hösten är välkommen!

Idag har lillprinsen haft en bra sovdag, lillsessan är ledig från förskolan och mannen har sin sista dag hemma, im jobb igen. Jag har haft lite tid i trädgården idag:-) Det betyder mycket för mig när jag får en liten stund för mig själv ute i det gröna. Idag har jag planterat hösten i mina krukor. Prydnadskål, ljung och annat vintergrönt:))
Solen värmde skönt medan jag grävde i jorden och lät tankarna vandra iväg. Lillsessan lagade mat ute med gräs och tomater, lillprinsen sov i skuggan i sin vagn och hönsdamerna kacklade ljudligt och de bråkade som vanligt om bästa värpredet:-)
Idag har jag njutit:-)






Kommentarer

Anonym sa…
Vad fina dem blev,bra jobbat!
MM

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster