Barbie

Barbie dreamworld:-)

Lillsessan och jag grävde lite i mina gömmor och hittade mina gamla Barbie leksaker. Dessa älskade jag att leka med och kunde göra det i timmar! Jag mindes mina bästa dockor och vilka klänningar jag tyckte var vackrast. Bubbelpoolen var roligast för den kunde jag fylla med vatten och bada alla dockorna. Lillsessan fick prova den med vatten och hon lekte läänge med den, precis som jag gjorde:-)

Så roligt att kunna glädja henne med mina fina saker, som nu är hennes! I en gamma glasburk förvarade jag alla höga skor till Barbiedockorna och dem kunde jag också leka med i timmar, pröva alla skorna och byta till de olika klänningarna. Ni som känner mig, ni vet ju att högklackade skor är min grej va?:-)

Under kvällen snodde jag ihop en enkel konstruktion som förvandlade IKEA hyllan till ett Barbie hus:-) Lillsessan när hon fick se sin överraskning:

- Åååhh, den bästa presenten i hela världen:-)

Im ska alla dockorna åka bilen till balen!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster