Elsa Klänning

Lillsessans Elsa klänning är klar:-)

Jag kan inte låta bli att känna mig stolt! Det blev precis som jag hade hoppats. Nu ska Lillsessan bara bli lika nöjd som mamma är:-) Hon pekar ut Elsa klänningen i alla affärer så jag tror det kommer bli en homerun...

Elsa Klänning


Med släp


Lite broderi

Släpet sitter fast med tryckknappar så det finns ingen risk för att de fastnar och klänningen kan användas som finklänning om de skulle vilja det:-)

Lillkusinen får en likadan i julklapp, med tillhörande kronor så på julafton tror jag det kommer finnas två prinsessor när Tomten har delat ut julklapparna:-)

Kommentarer

Junitjej sa…
Jättefin klänning!
Krissie sa…
Tack, jag är så nöjd:-) Nybörjare som försöker lära sig att sy:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster