Babypresent

Fick en jättefin present till bebisen igår av farmor och farfar:-) innehöll många fina kläder som är perfekt från första tiden och några storlekar framåt! Helt könsneutralt med, perfekt oavsett kön! Nallen kommer vänta på bebisen i sängen till den kommer hem:-)

Idag är det fyra dagar kvar till bf och bebis mår fint därinne enligt dagens besök hos barnmorskan:-) Han eller hon håller oss alla helt ovetande om när det är dags, det vet bara bebis:-) Å mamma vill veta nu:-)

Tack fina ni!:-)




Kommentarer

Janina sa…
så spännande! passar på att säga lycka till! hoppas du slipper gå över, jag gnällde ju som en galning av att bara gå över 3 dagar hehe. Känns som att du är starkare än vad jag var ;-)
Krissie sa…
Å tack så mycket:-) jag är snart där! Nej jag är absolut inte starkare, jag är så sugen på att det ska börja nu, går bara och väntar:-) samtidigt som det är nervöst nu.... Gnäller Me en del här hemma:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster