Graviditeten förändrar kroppen

Ja lite skillnad:-)
På bilden till vänster är jag gravid utan att veta om det än, minns att jag tog bilden för att jag var så nöjd med att jag hade fått tillbaka min kropp så som jag ville ha den efter Lillsessan föddes. Ja om jag bara hade vetat:-) Visst hade vi bestämt oss för att vi ville ha en till, men vi visste inte att det skulle gå så fort:-)

På bilden till vänster är jag 38 veckor långt gången och väntar spänt på att få träffa den lilla! Efter barnmorskebesöket idag längtar vi ännu mer, vi fick se bebis när de kollade hur den låg och allt var så bra:-)!!

18 dagar kvar:-)

Kommentarer

Janina sa…
Lika fin på båda bilderna! ;-) Spännande nu!
Krissie sa…
Tack fina du, tiden går långsamt nu:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster